fredag 7 december 2012

STATION!

Fågeln va schööst vi har det här i Skorped! Igår hade hemtjänsten beställt på middag hos "Persans"! Å som vanligt blev det högsta betyg för STATION! Jättegod mat och efterrätt. Och bamse-stora portioner :-)
Linda Länsman redo för Persans! Jag måste verkligen hä iväg mej till en frisör ser jag nu :-))

Kvällen till ära serverades fläskfilé och potisgratäng med en jättesmarrig svampsås....(Ingen mat för en bantare kan jag tro.....) Och till efterrätt blev det citronpaj med grädde å kaffe. Här skulle jag visa en bild på den snygga citronpajen...Men, den va ju så himlarns GOD så jag hann äta upp den innan jag tänkte på att rusta fram kameran :-)

Hej hopp! 

1 kommentar:

  1. Very good information. Lucky me I discovered your site by
    chance (stumbleupon). I've book marked it for later!
    Take a look at my blog post - ex-girlfriend

    SvaraRadera