torsdag 27 december 2012

"Montör L.Lygdman"

Det är bara en tidsfråga innan jag kan titulera mig som Montör L.Lygdman......Visst låter det lite coolare än Undersköterska?? I princip är det bara min ansökan som fattas, Ha,ha,ha!

Örnsköldsviks Kommun söker montörer för att installera dom nya nyckelfria låsen som alla hemtjänstbehövande ska ha på sina dörrar. Det jobbet passar mig utmärkt! Irra omkring i kommun å hälsa på olika gamlingar hela dagarna....Jobbet räcker väl i 1.5 år och börjar nästa år. Torde väl bli en uppsjö av ansökningar. Är knappast bara jag som är urless på detta varannanhelgs schema plus alla röda dagar som inträffar på vardagarna.....

Bäst att leta reda på mina "jobbansökningspapper" illa kvickt.

Bye, bye!

1 kommentar:

  1. Wow, superb weblog structure! How long have you ever been blogging for?
    you make running a blog glance easy. The whole look of your web site is
    excellent, as neatly as the content!
    Look at my weblog - new super mario bros. wii u peach's castle red hot elevator ride

    SvaraRadera