torsdag 20 december 2012

Julgranstjuvar!

Det känns skönt att veta att man inte är ensammen om att stjäla julgran....I dagens ÖA står det att det knycks inte mindre än 600 000 julgranar i Sweden varje år!!! Dessutom var Norrlänningarna mest tjyvaktiga! Själv är jag skyldig till flera stölder....Bar hem tre minijulgranar och en bunt med ris här om veckan... 

Men, jag ska faktiskt knalla iväg och ärligt köpa mig en gran av SSK också! Har bara inte kommit till skott än.

Idag håller jag och Nova på att pynta lite här hemma, måste liksom försöka få till lite mera julstämmning :-))) Så idag ska mitt tjuvgods få komma in i huset...

See you!  

3 kommentarer:

  1. Thanks for your marvelous posting! I really enjoyed reading it, you will be a great author.
    I will make sure to bookmark your blog and will eventually come back in the future.

    I want to encourage continue your great writing, have a nice morning!
    Visit my web-site :: all about errol denton

    SvaraRadera
  2. De finaste granarna är de man hittar i skogen och det bästa är att det man hittar det får man!

    Vi ses till jul/Tomtemor

    SvaraRadera
  3. Hello Mamma! Du har helt rätt...

    Vi syns i helgen :-)

    SvaraRadera