fredag 9 november 2012

Lila systempåsar..

Nu äre nästan så man får skämmas.....Här har jag gått å travat precis HELA dan på stan och inte ens varit in på systembolaget! Klåen vilken ÖKEN?? Men, jag säjer som så: Ransonen för Övik handlas nog upp av andra kunder. Varenda kotte man ser i stan på en fredag bär på en eller flera rejäla stystemkassar.....Trevig helg på er!

Dessutom har jag lyckas med att inte köpa ett endaste klädesplagg på hela dan....Känns inte riktigt bra det heller? Fast det blev en hel del annat skoj istället. B la ett låååångt besök på MIO :-)

Och julskyltningen är i full gång. Tomtar, stakar, gardiner och glittriga kläder....Allt är framme på plats. Men, inte hitta jag nå snygga julgardiner för de. MORR!! Å dom glittriga kläderna, när är det tänkt man ska ha dom på sig? Är ju aldrig bjuden på nå finare kalas....

Hej hopp! Nu ska jag umgås :-)

Puss, puss!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar