tisdag 27 november 2012

"Halva Hägglunds..."

Så där ja!! Nu har jag involverat typ halva Hägglunds för att få hem några "små" paket ifrån Ica.....Då jag ringde å fråga syrran tordes jag ju faen inte berätta att det var en bamsestor damsugare plus ett annat större paket som skulle hämtas:-) Förlåt!! Dessutom "gatt" dina arbetskamrater hänga med a....
I huset har funnits TRE damsugare, å inte en enda har fungerat som den ska!! Kan ju få psykbryt för mindre.....Men, nu jämarn ska Länsman köra electrolux. OJ, vad roligt å lättstädat det ska bli?

Nu lovar jag: SKA ALDIG FRÅGA om pakethämtning IGEN ;-)))
(Fast det kan ju knappast ha varit värre än då jag lejde syrran för att ta hem en liiiiten matta.....det var ett 3 meter långt paket! Men, på den tiden körde hon cheva, så det gick ju bara fint de!)

 Jag lovar också att bjuda dig på obegränsat med DAMSUGARE till kaffet nästa gång du hälsar på...

Tack för hjälpen,

3 kommentarer:

  1. HEHE,,, tyck paketen man ska hämta bara blir större å större !! Juste att man ska få obegränsat me "scania säkringar", men ja kom på en annan deal.. Du kan få komma hem te mig å DAMMSUGA hur mye du vill ist,, :-D

    SvaraRadera