lördag 10 november 2012

Drömjobbet!?

Tralalala.....Nu har "drömjobbet" annonserats ut i tidningen 7!

Nämligen säljare på EM-möbler.....Känn ni rakt vilket otroligt roligt jobb! Först å främst få man gå omkring i fina kläder varje dag (alltså inte skoterkängor). Sen får man skylta, pynta, fixa möbelarrangemang mm. Åsså sälja möbler såklart!! Ja, tack!! Jag tar jobbet :-)
 
 
Då skulle jag sprätta omkring i såna här snygga skor hela dagarna??
Ny-jobbet är alltså i princip klart. Tills jag kommer längre ner i annonsen och läser öppentiderna på affärskrället...

Mån till 19.00  och resten av veckan till 18.00, åsså lördan till 15.00. Ja happ! På måndagar är jag alltså tillbaka på Dagis vid åttasnåret på kvällen....å sen sju resten av veckan hmmm. Det SKET sig på direkten da! Tur, då slipper jag skriva nån ansökan, å jag får fortsätta driva omkring i mina Powerskor....

Det här är nog värsta snyggaste skorna ändå!

Tjillevippen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar