måndag 26 november 2012

30-åringen!!

Tjolahopp! Vad gött det gick att fira Tommy i Lördags :-)
(Här skulle jag ha lagt ut lite trevliga bilder från kvällen, men TYVÄRR är min kamera försvunnen)

Firandet startade redan utanför Arenan genom att korka upp en flaska skumpa! Sen bar det iväg in till restaurangen. Där blev det trerätters middag. Men, fågeln vicken "nåk" förrätt kockarna hade kokat ihop.....Kall tomatsoppa....hugaligen, fast det gjorde inte så mycket? Vinflaskan var desto godare :-)

Resten av måltiden var i alla fall smarrig, älg med råstekt potatis å kantarellsås. Åsså nån chokladmoussegrej till efterrätt. Det va mumma de!

Dessutom fick ju Modo dra till och VINNA överlägset mot Rögle. Nice!!! Tusan vad buttra snyggingarna i Röglelaget såg ut när dom travade in på restaurangen för att käka efter matchen...

Kvällen fortsatte med god stämmning nere i Hockeypuben. Där stötte jag på både Skorpedsbor, parkeringsvakter och Hägglundsarbetare.....Trevligt!

Sist men inte minst skulle vi släntra vidare till Merry Can, men där var det fullsatt. Så vi skickade iväg 30-åringen på Harrys och själva styrde vi kosan mot SKORPED!! Och självklart "gatt" vi bara slinka in på Pärsans en sväng. Där var det full fart och mycket folk :-)

MEN!! Det var där jag tappade min kamera! Är det nån som har hittat den?? Hör av er i så fall :-))

Tack för en rolig kväll allihopa! Det här gör vi om?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar