torsdag 11 oktober 2012

Tack för tipsen :-)

Vad behändligt med en blogg! Igår när jag skrev om Novas kliande händer, så var det flera som hörde av sig med tips på vad det kan vara. TACK för omtanken och hjälpen :-))). Höstblåsor var ett av förslagen. Låter mycket troligt tycker jag efter jag googlat runt lite....

Kliandet gav i alla fall med sig fram på förmiddan och sen såg jag inte att hon kliade nått mer under dagen. Verkar vara mest på nätterna det kliar. Ja,ja. Det blir då bakfickan idag ändå, och sen är vi lediga resten av veckan.

Sicken tur jag hade igår! Vi åkte bort till Morsan för att speja in altanbygget. Nu äre plåttaket som ska upp. Går finfint kan jag säja...Och besöket slutade med att vi blev bjudna både på äppelpaj och middag. Potatisgratäng och fläskkarré åsso en grönpepparsås!! Mums, va gott sådär mitt i veckan....Hade vi ätit hemma hade det väl vorte pulvermos å falukörven!!

Resten av kvällen blev det till å jäsa framför tvn. Har liksom börja följa med Bonde söker fru....Romantiken flödar!!

Tjingeling,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar