måndag 15 oktober 2012

SSK Planeringsmöte!

Tjolahopp!

I Lördags var det planeringsmöte med SKORPEDS SPORTKLUBB. Det samlades 23 tappra mötesdeltagare i SVs lokaler i Övik för att planera nästa års verksamhet och även diskutera klubbens framtid och fortsatta inriktning! En riktigt BRA dag med många tankar, funderingar och ideér :-) Och framtidstron är det absolut inge fel på här i byn!

Efter lördagens möte kommer en grupp att tillsättas som tillsammans med styrelsen fortsätter att arbeta med inkomna förslag, ideér angånde SSKs framtida inrikting. Så ALLA ni där ute som går med huvve fullt av ideér/förslag på aktiviteter/friskvård som klubben kan sikta in sig mot, kom med förslag! Realistiska, tokiga, dyra, billiga spelar ingen roll! Kasta ur klövarna och hör av er till mig, så ska jag förmedla vidare!!


Efter avklarat möte, blev det middag och hockeymatch på arenan! Trevligt och jättegod buffé. Fanns något för alla smaker :-)

Synd bara att Modo förlorade typ enda gången jag va på plats! Fast i år är jag en "riktig" supporter, i November ska jag nämligen iväg till Arenan igen och se Röglematchen. Det är ovanligt att jag är på plats två gånger på samma säsong...

När vi kom hem till Skörpe avslutades lördagskvällen med att besöka STATION! Ugglade där till det stängde och sen drog vi vidare till fd POSTEN. Det var skoj att se hur Albin bor, har aldrig varit in dit förut. Riktigt fint!! Där blev det äggstekning och allmänt toktal med betoning på tok.......Många skratt senare drog vi hem till vart vört och stupade i säng :-)

Idag äre Måndag!! Och jag är ledig, känns ju underbart!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar