tisdag 2 oktober 2012

Fifty shades of grey...

Nä, vört man ska göra mört? Man gör ju inge annat vettigt, så det är väl lika bäst att dra täcke över huvve å läsa lite tantsnusk istället......Eller snusk å snusk....boken jag läser nu är en vanlig hederlig thriller med poliser och mord . Men, det låter ju mycket häftigare med en erotikbok :-))

Läste en recension om den däringa tantsnuskboken som gjort sån succé i alla länder. Fifty shades of grey. Boken som gör alla kvinnors trosor våta.......Ja, det påstod de som recenserade boken i alla fall. Den ska jag fråga efter nästa gång jag drar iväg på Bibblan!! Femtio nyanser av honom heter den Svenska översättningen.

Nä, jag tror tametusan jag tar å skriver en egen bok istället, hur svårt kan de va?? Miljonerna rullar in :))

God night and sweet dreams,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar