tisdag 30 oktober 2012

Klippverksta´n

ÄNTLIGEN! Fick jag tummen ur.....och ordnade klipptid till mina älsklingar :-) Dom har ju sett ut som två långhåriga lurkar...Imorse brännde vi iväg till Klippverksta´n på Bredbyn så nu har barnen nya SNYGGA friller!
Före: Oscar har värsta långa håret.....usch!
Efter: Så här snygga blev barnen efter sitt besök hos Ulla på klippverksta´n! Och betyget från Oscar lät så här: Mamma, nu får du aldrig klippa mig nå mer, för jag ska klippa mig på Klippverksta´n VARJE gång :-).....Jahapp! Så vare slut på min karriär som frisör....
 
Nova klippte kort lugg och tog bort bra mycket på längderna me...Och som vanligt gör hon alltid till sig på bild :-)
 
Ses! Nu måste jag handla i Novas affär....
 

2 kommentarer:

  1. Vilka gosiga barn med nya fina frillor krama dom från momma!

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra :-))) Kom å hälsa på nån dag vetja?

    SvaraRadera